Friday, April 08, 2016

New tiolet 新廁所

I always think why humans has male and female tiolet but we don't. It is so embarssing when Angel is just waiting outside while I am pupu. Therefore, I start to piss inside my egg-shape bed. Mama Slave is so mad with me but have no choice to add another tiolet. It is a very lovely cat-shaped tiolet. I ideally think it is my private tiolet but it only valid for first two days. Now I have to better one everytimes. 我總是在想為什麼人類分開有男性和女性的廁所,但我們沒有。每當我忘形地便便時看到妹妹在外面等著它,真是如此的尷尬。因此,我開始我的蛋形床內小便。媽媽奴隸生氣得發瘋,但沒有選擇地只能添加另一個廁所。這是一個非常可愛的貓形廁所。我理想的認為這是我的私人廁所但只維持兩天。現在,我每次只好選比較清潔和私穩好的那個。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Site Counter