Thursday, December 06, 2007

Royal Spa - part 2皇家溫泉- 下集

I know that most of you are mad with my Royal Spa video. You can't imagine how elegance and charming I am without such a wonderful proof.
As per your strongly request, I am now showing you how I rinse as a perfect full version.
Wish all of you can learn from my Royal Video how to bath a kitty.
我知道, 您們大多數是瘋狂於我的皇家溫泉錄影。如果沒有這樣美妙的證明,您們是無法想像我是這麼高雅和充滿魅力。
正因您們的強烈請求, 我是現在顯示您怎麼我沖身作為一個完美完整的版本。
祝願你們大家能從我的皇家錄影學會和小貓沖洗的技巧。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Site Counter