Tuesday, February 27, 2007

Battle of Mickey soft bed米奇 軟床爭奪戰





Papa and mama slave have bought us new soft bed for New Year.Wow how lovely they are….one is a soft basket type while the other is just like a warm house.
Therefore, Siu Ding and I started to fight for both. Siu Ding hide in the warm house and not allow me to enter. Finally I kick him out with my fat pet pet and how disgusting he is….he run to the soft basket and lie very comfortable.
He look back to me proudly and so I rush to push him out of the basket again. Then he run back to the warm house with cunning smile. Wow…I am so tired to chase him around.
With Papa and mama slave laughing, I think we are fooled by them. Oh no….I am a smart Lion King. So I just lie down on the basket and let Siu Ding have the warm house for just a few moment. I will get it back whenever I like to.
Announcement to papa and mama slave : Don't treat me as a fool…. I am Lion King
爸爸和媽媽 奴隸給我們買新軟的床為新年禮物.嘩然 多麼可愛的禮物.…其中 一種是軟的籃子類型另一個則像是溫暖的房子。
所以, 小 丁和我開始為兩個軟床戰鬥。小 丁掩藏在溫暖的房子和不允許我進入。最後我用我肥胖的屁股趕走他但多麼憎惡的他竟 奔跑到軟的籃子中和非常舒適的趟著。
他驕傲地看回到我和因此我再奔去趕他出籃子外面。然後他又跑回到溫暖的房子狡猾地笑。哇... 我追逐他追到很疲乏。
看到爸爸 和媽媽 奴隸的奸笑, 我認為我們被他們玩弄了。噢不....I 我是一位聰明的獅子王。於是我躺下在籃子和讓小丁在溫暖的房子片刻。每當我喜歡才奪回。
對爸爸和媽媽 奴隸的忠告: 不要對待我為傻瓜.... 我是獅子王

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Site Counter